"Έχω στο σπίτι μου τα απόρρητα σχέδια άμυνας της χώρας" είπε για να δικαιολογήσει το USB

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013 0 σχόλια


Tεράστιο ζήτημα παράβασης στοιχειωδών κανόνων ασφάλειας της χώρας έθεσε από μόνο τους για τον ... εαυτό του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ε.Βενιζέλος, ομολογώντας ότι έχει "δανειστεί" και πιθανότατα έχει υπεξαιρέσει απόρρητα σχέδια άμυνας της χώρας: Είπε συγκεκριμένα ότι στο σπίτι του έχει αντίγραφα των σχεδίων άμυνας της χώρας, όπως είχε αντίγραφο με την λίστα Λαγκάρντ, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ε.Βενιζέλος!

Αυτό ομολόγησε ο ίδιος μιλώντας πριν λίγο στην Βουλή, θέτοντας άλλο, μεγαλύτερο ζήτημα: Δεν γνωρίζει ότι απαγορεύεται διά νόμου η διακίνηση εκτός του υπουργείου Εθνικής Άμυνας των σχεδίων άμυνας της χώρας? Δεν γνωρίζει ότι υπάρχει ειδικός έλεγχος σε όλους όσους έχουν πρόσβαση σε απόρρητα σχέδια για να μην υπάρχει διαρροή των άκρως απόρρητων σχεδίων ακτός του υπουργείου και μάλιστα έλεχος για να μην υπάρξει διαρροή σχεδίων με USB?

"Μου λέτε γιατί πήρα αντίγραφο της λίστας στο σπίτι μου Γιατί να μην το πάρω?.. Όταν ήμουν υπουργός Εθνικής Άμυνας δεν έπαιρνα αντίγραφα με τα αμυντικά σχέδια της χώρας στο σπίτι μου να τα μελετήσω για να ξέρω τι θα πω στο ΝΑΤΟ Πως έχω αντίγραφα της άμυνας της χώρας στο σπίτι μου? " είπε σε ένα εμβρόντητο Κοινοβούλιο θέτοντας τις βάσεις για μια νέα διαδικασία παραπομπής, βάσει της ίδιας του της ομολογίας.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Σχόλιο σε post
Εαν υπήρχε κράτος και ευνομούμενη πολιτεία,μόνο για αυτό που είπε έπρεπε να συλληφθεί επ αυτοφωρω.


Share this article :

Δημοσίευση σχολίου

Κατασκευή οικονομικών ιστοσελίδων
 
Copyright © 2013. Unexpected - Wra Drasis - All Rights Reserved. Designed by mosaic
Proudly powered by Blogger