SOS ΒΟΗΘΕΙΑ - ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ - ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013 0 σχόλια

Aγαπητοι φιλοι ,

Αποφασισα να ζητησω την βοηθεια σας γιατι βρισκομαι σε απελπιστικη
κατασταση.Με λενε Διονυσια και ο συζυγος μου πασχει απο νοσο Κρον σε
προχωρημενο
σταδιο αφου τα τελευταια χρονια εχει κανει πολλαπλα χειρουργεια.
Η φαρμακευτικη αγωγη που χρησιμοποιει ειναι.....
η HUMIRA oπου χρειαζεται 4
ενεσεις τον μηνα οι οποιες κοστιζουν πανω απο 3000 ευρω εδω και 5
μηνες αδυνατω πληρως να πληρωσω την ασφαλεια .Ζητησα να κανω
διακανονισμο αλλα μου ζητησαν πολλα χρηματα και πραγματικα εχω μονο
για να φαμε .Σας παρακαλω αν μπορεσουμε να βρουμε αυτο το φαρμακο θα
μας σωσετε.Εδω και μηνες εχουμε παει παντου αλλα
ματαια διοτι ο αντρας μου εκτος απο αρρωστος ειναι και Σερβος και
ουτε στα νοσοκομεια μπορουν να μας βοηθησουν .Μενουμε στην Πατρα και
καποιος μας ειπε για εσας.Ζητω τη βοηθεια σας γιατι η κατασταση του
αντρα μου μερα σε μερα επιδεινωνεται και εχουμε απελπιστει διοτι ο
γιατρος ρητα μας ειπε οτι ειναι πολυ επικινδυνο
να μενει χωρις φαρμακα.Σας παρακαλω βοηθηστε μας.

Με συμπαθεια και αγαπη στο εργο σας
ΔΙΟΝΥΣΙΑ Β.

ΠΗΓΗ
Share this article :

Δημοσίευση σχολίου

Κατασκευή οικονομικών ιστοσελίδων
 
Copyright © 2013. Unexpected - Wra Drasis - All Rights Reserved. Designed by mosaic
Proudly powered by Blogger